Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Elons nätfokus gav resultat – här är försäljningslyftet: ”Fantastisk ökning”

Publicerad: 22 januari 2019, 13:23

Foto: Daniel Norman

2018 blev året då Elon lyfte online. Försäljningen ökade med 44 procent. ”Ett av våra fokusområden”, säger e-handelschefen Jakob Dahlner.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikE-handelElon

Elon ökade sin försäljning på nätet med 44 procent under 2018 jämfört med året innan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikE-handelElon

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev