Digitala handelsplatser
Ellos förstärker ledningen: ”Dags att öka takten”
Publicerad: 27 januari 2017, 07:42
Foto: Press
Ellos ska gasa och förstärker ledningen. Bland annat har bolaget lockat över Netonnets marknadsdirektör. ”Det ska bli mycket spännande att ta mina erfarenheter vidare in i Ellos Group”, säger hon.
Marina Davarinou får titeln varumärkeschef/managing director och blir en del av koncernledningen. Det innebär att hon får totalansvaret för Ellos tillväxt och lönsamhet och avlastar därmed vd Hans Olsson.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.