tisdag26 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Elgigantens click and collect-succé – ökar med över 50 procent: ”Köper mer”

Publicerad: 13 december 2018, 12:18

Foto: Gustaf Olsson

Elgiganten växer på nätet. Men många väljer ändå att hämta paketet i kedjans varuhus. ”Vi ser ett starkt samband mellan e-handeln och försäljningen där”, säger kommunikationsansvarig Jessica Wallin.

Ämnen i artikeln:

ElgigantenE-handelHemelektronik

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Under första halvåret på sitt brutna räkenskapsår, maj till oktober, ökade Elgiganten försäljningen med 12,7 procent.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev