Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Efter succén i Mall of Scandinavia – Ellos kikar efter fler butikslägen

Publicerad: 7 september 2017, 10:21

Foto: Kristoffer Olsson

För ett år sedan öppnade Ellos butik i Mall of Scandinavia, en satsning som gått över all förväntan. ”Vi skulle egentligen behöva dubbla säljytan”, säger Carina Ladow, sortiments- och designchef på Ellos.


Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handelButikButikskonceptEllos

När e-handelsjätten Ellos bestämde sig för att bli med butik var läget det absolut viktigaste.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev