Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

E-handlaren öppnar en party-pop up inför helgerna: ”Efterfrågan”

Publicerad: 25 november 2019, 13:55

När influencern och entreprenören Petra Tungårdens varumärke Adoore lanseras på Nelly.com öppnar aktörerna även en pop up-butik tillsammans i Mood-gallerian i Stockholm.


Ämnen i artikeln:

ModeNellyPop up

Läs mer: Nellys nya partner – artificiell supermodell: ”En naturlig utveckling”

– Som digital aktör märker vi en efterfrågan från kund att få uppleva vårt utbud fysiskt. I samband med att vi lanserar partykollektionen från Adoore på Nelly.com tar vi därför tillfället i akt att inför jul- och nyårssäsongen öppna en party-pop up där kunden får uppleva ett urval av våra glammigaste plagg och accessoarer, säger Tuss Odin Ekman, head of brand.

Butiken hålls öppne två helger i rad med start nu på fredag, 29 november.

I butiken kommer Adoores nya festkollektion att finnas till försäljning liksom smycken och jackor från Nellys eget varumärke NLY by Nelly.

Nyligen meddelade Nelly.com att e-handlaren satsar på en pop out i gallerian Vågen i centrala Örebro.

Där handlar det om en blandning av en pop up och en outlet. Den tillfälliga butiken kommer att vara öppen till slutet av januari.

Läs mer: Nellys vd kliver av: ”Nya strategin kräver mer närvaro i Falkenberg och Borås”

Daniel Norman

Redaktör

daniel.norman@bonniernews.se

Ämnen i artikeln:

ModeNellyPop up

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev