Digitala handelsplatser
E-handelsexperten ger Stadiums plattformssatsning tummen upp – men höjer ett varningens finger
Publicerad: 11 oktober 2021, 13:25
Arne Andersson, e-handelsexpert knuten till Postnord. Foto: Marie Hillblom
Stadium Connect är den senaste i raden av plattformssatsningar. Och fler lär det bli, spår Arne Andersson, e-handelsexpert. Här listar han fördelar och farhågor kopplat till plattformstrenden.
Stadium sjösätter en egen marknadsplats. På Stadium Connect, som plattformen heter, kan kunden handla produkter från ett tiotal partners redan, förutom kedjans eget sortiment. Produkterna skickas sedan direkt från
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.