onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Doldisen som kunderna tokhyllar

Publicerad: 5 december 2016, 08:39

Foto: Andreas Fransholm

Få känner till Addnature.com. Men de som har en relation till friluftsbutiken är som regel helsålda. Ingen annan butik i hela den svenska e-handeln får lika mycket beröm.

Ämnen i artikeln:

Media, lek och nöjeButikskonceptAddnatureE-handelMedia och underhållningSport och fritid

Adlibris är det starkaste varumärket i den svenska e-handeln när man väger samman hur kända och omtyckta nätbutikerna är bland konsumenterna.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev