Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitala handelsplatser
Publicerad: 26 september 2019, 13:40
Foto: Marie Hillblom
Hållbarhet - det är det hetaste nyckelorden i kundlojalitetsarbetet inom retail just nu, visar Retail day i Borås. ”Studier visar att man vill fortsätta konsumera, men med gott samvete. Då blir hållbarhet viktigt, säger Christiane Dolva Törnberg, hållbarhetschef på Fjällräven, och uppmanar alla att integrera hållbarhet i den långsiktiga affärsutvecklingen.
Ämnen i artikeln:
E-handelSäljfanatiker, logistiknördar, kodare, kundanalytiker, hållbarhetsaktivister, innovationsexperter – moderatorn Beata Wickbom konstaterar att Retail day i Borås lyckats samla 600 av Sveriges e-handelsexperter, både på scenen och i publiken.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
E-handel