Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Direkt från Retail Day: Hållbarhet nyckeln till kundlojalitet

Publicerad: 26 september 2019, 13:40

Foto: Marie Hillblom

Hållbarhet - det är det hetaste nyckelorden i kundlojalitetsarbetet inom retail just nu, visar Retail day i Borås. ”Studier visar att man vill fortsätta konsumera, men med gott samvete. Då blir hållbarhet viktigt, säger Christiane Dolva Törnberg, hållbarhetschef på Fjällräven, och uppmanar alla att integrera hållbarhet i den långsiktiga affärsutvecklingen.


Ämnen i artikeln:

E-handel

Säljfanatiker, logistiknördar, kodare, kundanalytiker, hållbarhetsaktivister, innovationsexperter – moderatorn Beata Wickbom konstaterar att Retail day i Borås lyckats samla 600 av Sveriges e-handelsexperter, både på scenen och i publiken.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

E-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev