Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Digital reklam i nya köpcentrum

Publicerad: 15 januari 2014, 08:39

Foto: Balazs Szanto/Flickr CC BY-SA 2.0

Möjligheten att göra digital, rörlig reklam i köpnära lägen ökar. Nya nätverk är på gång i Kista galleria och Liljeholmstorget.


Vid årsskiftet startades hundra nya digitala reklamskärmar i köpcentrum när företaget Visual Arts fick i uppdrag att etablera systemet i samarbete med fastighetsägaren Unibail-Rodamco.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News