Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Coop packar om i mediemixen och blir mer digitala: ”Vi har en mycket positiv trend”

Publicerad: 20 september 2017, 08:58

Coop har intensifierat sin marknadsoffensiv. Samtidigt satsar företaget på fler riktade erbjudanden. ”Vi växlar upp i digitala kanaler”, säger CRM-chefen Fredrik Törn.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handelCoop Sverige

Coop Sverige och de detaljhandelsdrivande föreningarna har hittills framför allt investerat i breda medier som tv, tidningar och direktreklam när de presenterat erbjudanden.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev