Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Consortios vd om framtiden utan Halens: ”Man måste älska förändring”

Publicerad: 23 augusti 2017, 09:39

När Halens nu försvinner lägger Consortio Fashion Group ännu mer krut på sina varumärken Bubbleroom och Cellbes. ”Båda bolagen växer starkt och med lönsamhet”, säger Concortios vd Freddy Sobin.


Ämnen i artikeln:

KläderE-handelDigitalisering

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev