torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Byter strategi: ”Vi måste fokusera”

Publicerad: 25 januari 2017, 09:31

Qliro Group lägger om strategin. Lekmer och Gymgrossisten hör till de verksamheter e-handelsjätten inte vill satsa på.

Ämnen i artikeln:

Media, lek och nöjeLekmerQliro GroupE-handelHemelektronikMedia och underhållningMode

Trots en stark höst gjorde Qliro Group en förlust på närmare 60 miljoner kronor under förra året. I fortsättningen ska koncernen fokusera sin i dag spretiga verksamhet på tre

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev