Digitala handelsplatser
Byter strategi: ”Vi måste fokusera”
Publicerad: 25 januari 2017, 09:31
Qliro Group lägger om strategin. Lekmer och Gymgrossisten hör till de verksamheter e-handelsjätten inte vill satsa på.
Ämnen i artikeln:
Media, lek och nöjeLekmerQliro GroupE-handelHemelektronikMedia och underhållningModeTrots en stark höst gjorde Qliro Group en förlust på närmare 60 miljoner kronor under förra året. I fortsättningen ska koncernen fokusera sin i dag spretiga verksamhet på tre
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.