Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Bubblerooms framgångar fortsätter – har växt med 50 procent hittills i år

Publicerad: 20 april 2018, 11:49

Bubbleroom ökade försäljningen med 55 procent förra året. 2018 har inte börjat sämre. ”Vi har en tillväxt på en bra bit över 50 procent med bibehållen lönsamhet”, säger vd Ville Kangasmukko till Market.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handelBubbleroom

Läs mer: Bubblerooms vd om vändningen: ”Du måste göra allting väldigt bra”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handelBubbleroom

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News