Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Bubbleroom växer igen: ”Åtgärder har gett resultat”

Publicerad: 21 november 2016, 07:51

Från augusti i år har Bubbleroom ökat omsättningen med 30 procent. Det efter att den nya vd:n Ville Kangasmuukko stakat ut en tydligare väg framåt. ”Kul att ändringarna gett så pass stark effekt”, säger han.


Ämnen i artikeln:

ModeKläderE-handelEkonomiButikBubbleroom

Ville Kangasmuukko började som vd för Bubbleroom i september 2015.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev