Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Boom under pandemin: Kedjorna som lockar kunder – med virtuella upplevelser

Publicerad: 9 april 2021, 08:55

Skiftet mot e-handel under pandemin har ökat kreativiteten hos handeln. Ett av resultaten är virtuella 3D-butiker där kunden kan navigera och klicka på produkterna.


Ämnen i artikeln:

HeminredningModeE-handelButikLagerhausLexingtonDigitaliseringDetaljhandeln

Bland internationella varumärken är det redan en trend. Varumärken som Tommy Hilfiger, Clarins, Gucci och Burberry har alla öppnat virtuella butiker.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News