Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Björn Borg tappar i egna butiker

Publicerad: 14 november 2016, 07:30

Foto: Vendela Kjerner

Björn Borg tappade försäljning i tredje kvartalet – totalt och i egna jämförbara butiker. Men den egna e-handeln växte. ”Fortsatt fokus på butiksgolv är rätt väg framåt.”


Ämnen i artikeln:

ModeKläderSport och fritidE-handelEkonomiBjörn Borg

Bolagets nettoomsättning under det tredje kvartalet minskade med 6,0 procent till 180 miljoner kronor.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev