Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Björn Borg går hårt på nät

Publicerad: 23 november 2015, 09:41

Björn Borg ska växa på nätet och ser en stor potential på marknader som Ryssland och Asien. ”Där finns en köpkraft som är betydligt större än på våra etablerade marknader”, säger Noelia Guinón, e-handelschef på Björn Borg.


Ämnen i artikeln:

ModeKläderSport och fritidE-handelBjörn Borg

Allt fler leverantörer breddar verksamheten och växer även som detaljister. Det gäller inte minst Björn Borg, som förutom ett dussin egna butiker i både Sverige, Finland, Norge, Holland och England

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev