Digitala handelsplatser
Big data: Så gör tech-experten Zalandos returer till en säljkanal
Publicerad: 28 september 2017, 12:24
Hon har bakgrunden i Silicon Valley – i dag arbetar Stacia Carr med big data och personalisering hos Zalando. Här berättar hon för Market om strategin. ”Mitt huvudmål är inte att minska returerna”.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in