Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Apotekskedjorna om den nya spelplanen: ”Vi förstärker satsningarna”

Publicerad: 18 augusti 2017, 07:57

Den digitala kampen om apotekskunderna hårdnar när Axfood snart lanserar ett nätapotek. De etablerade kedjorna är inte rädda – utan fortsätter med sina planer oavsett vad konkurrenterna gör.


Ämnen i artikeln:

ApotekE-handelButikApotek HjärtatApoteketAxfoodLloyds Apotek

Apotekshandeln blir allt mer digital i takt med att e-handeln visar en urstark tillväxt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News