Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Apotea ökar takten – mot nya miljardmålet: ”Tar fajten med matbutikerna”

Publicerad: 12 september 2019, 12:44

Apotea sätter press på konkurrenterna. Den nya medicinen för att hålla uppstickarna borta från kunderna: Ett helt nytt sortiment, bestående av tusentals hygien- och städartiklar. ”Vi har duttat en del tidigare. Nu ska vi bli heltäckande och konkurrera med dagligvaruhandeln”, säger vd och grundare Pär Svärdson.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdE-handelApoteaSortiment

Läs mer: Här är Apoteas vapen för att nå tre miljarder – adderar flera tusen produkter

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev