Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Apohem svidar om och tar ett helhetsgrepp på hälsa: ”Tydligare position”

Publicerad: 30 januari 2020, 10:33

Med sin nya varumärkesplattform tar Apohem ett helhetsgrepp på hälsa. Och med nya ambitioner kommer en ny kostym. ”Vi får en tydligare position på marknaden”, säger vd Gustav Hasselgren.


Ämnen i artikeln:

ApotekE-handelApohemVarumärken

Nykomlingen på apoteksmarkanden, Axfood-ägda Apohem, lanserar en ny varumärkesplattform.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev