Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Amazon redovisar jättelyft för mat på nätet – ökningar på över 50 procent

Publicerad: 19 januari 2018, 12:48

Foto: Shutterstock

Amazon äter sig snabbt in på den digitala matmarknaden. Nätjätten redovisar säljökningar på över 50 procent på samtliga sina tre största marknader. Här är den viktigaste faktorn bakom tillväxten.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handelAmazon

Amazon fortsätter storsatsa på mat på nätet – och redovisar kraftig tillväxt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handelAmazon

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News