Ellos nya satsning – lanserar ny sajt för heminredning: ”Bra komplement”

Homeroom är namnet på Ellos Groups nya satsning. En e-handelsplats för heminredning. Där ska både interna och externa varumärken säljas.
Text: Daniel Norman
Annons:

Homeroom ska ha Nordens störta utbud av möbler, belysning och utemöbler, skriver Ellos Group i ett pressmeddelande.

Sajten lanserades nyligen på de nordiska marknaderna.

– Genom vår nya e-handelsplats kommer vi att bredda hemerbjudandet till våra kunde i hela Norden. Homeroom har ett stort utbud av prisvärd heminredning och säljer både egna och externa varumärken. Det är ett bra komplement till våra befintliga e-handelsplatser, säger Ellos Groups vd Hans Ohlsson i en kommentar.

Med satsningen vill Ellos göra det enklare för kunderna att e-handla heminredning.

– Homeroom erbjuder det emsta inom hem och inredning med över 15 000 heminredningsprodukter till bra priser. Allt säljs med flexibel hemleverans oavsett storlek och vikt för att göra det så smidigt som möjligt för kunderna, säger Annika Mårtensson som är vd för satsningen.

Annons:
Annons:

Analyser

Loading...