E-handlaren öppnar en party-pop up inför helgerna: ”Efterfrågan”

När influencern och entreprenören Petra Tungårdens varumärke Adoore lanseras på Nelly.com öppnar aktörerna även en pop up-butik tillsammans i Mood-gallerian i Stockholm.
Text: Daniel Norman
Annons:

– Som digital aktör märker vi en efterfrågan från kund att få uppleva vårt utbud fysiskt. I samband med att vi lanserar partykollektionen från Adoore på Nelly.com tar vi därför tillfället i akt att inför jul- och nyårssäsongen öppna en party-pop up där kunden får uppleva ett urval av våra glammigaste plagg och accessoarer, säger Tuss Odin Ekman, head of brand.

Butiken hålls öppne två helger i rad med start nu på fredag, 29 november. 

I butiken kommer Adoores nya festkollektion att finnas till försäljning liksom smycken och jackor från Nellys eget varumärke NLY by Nelly.

Nyligen meddelade Nelly.com att e-handlaren satsar på en pop out i gallerian Vågen i centrala Örebro.

Där handlar det om en blandning av en pop up och en outlet. Den tillfälliga butiken kommer att vara öppen till slutet av januari. 

Annons:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...