Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utrikes

Unga vuxna bär på ”psykologiska ärr” som kan skada fler branscher

Publicerad: 26 augusti 2017, 06:59

Millenniegenerationen kan ställa till det för flera branscher. Att ha växt upp under finanskrisen har satt sina spår, enligt experter. Business Insider listar vad deras värderingar får dem att välja bort.


Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Så kallade millennials, eller unga vuxna, bär på ”psykologiska ärr” från den senaste lågkonjunkturen – framför allt i USA där bostadsmarknaden slog hårt mot var femte hushåll. Det satte sina

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev