Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utrikes

Old Navy – det stora glädjeämnet för Gap-koncernen första kvartalet

Publicerad: 19 maj 2017, 08:41

Foto: Daniel Norman

Old Navy sticker ut och ökar försäljningen medan både Gap och Banana Ruplic tappar. Det gör att Gap-koncernens försäljning totat sett ökade med två procent första kvartalet.


Ämnen i artikeln:

Kläder

Gap-koncernen ökade försäljningen med två procent i jämförbara enheter under första kvartalet på deras räkenskapsår som inleddes 1 februari.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Kläder

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News