Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utrikes

Kläm- och känntempel för prylgalna pedanter: ”Upplevelsen kommer först”

Publicerad: 30 augusti 2017, 09:04

Ett gigantiskt skyltfönster på en av världens största shoppinggator eller bara en stor lekstuga för tekniknördar. I Dysons egen butik på Oxford Street i London är inte säljsiffrorna prio ett, det är upplevelsen.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikButikButikskoncept

Det började redan 1978. James Dyson var frustrerad över att hans dammsugare fungerade allt sämre. Han hade nyligen byggt ett industricyklontorn som separerade färgartiklar från luften med centrifugalkraft. Nu ville

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev