Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utrikes

Achtung – så lyckas du på svåra marknaden: ”Räkna med två till fyra tuffa år”

Publicerad: 4 december 2019, 14:58

För många svenska kedjor hägrar Tyskland som en språngbräda till resten av världen och en väg till expansion. Men för att vinna tyskarnas hjärta krävs minutiös planering och tålamod, säger Ninni Löwgren Tischer, affärsområdeschef på Tysk-Svenska Handelskammaren.


Ämnen i artikeln:

Clas OhlsonIndiskaStadium

Ninni Löwgren Tischer, affärsområdeschef på Tysk-Svenska Handelskammaren.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Clas OhlsonIndiskaStadium

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev