Utrikes
Achtung – så lyckas du på svåra marknaden: ”Räkna med två till fyra tuffa år”
Publicerad: 4 december 2019, 14:58
För många svenska kedjor hägrar Tyskland som en språngbräda till resten av världen och en väg till expansion. Men för att vinna tyskarnas hjärta krävs minutiös planering och tålamod, säger Ninni Löwgren Tischer, affärsområdeschef på Tysk-Svenska Handelskammaren.
Ninni Löwgren Tischer, affärsområdeschef på Tysk-Svenska Handelskammaren.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.