Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

Så lyckades Venue Retail vända till vinst: "Jag såg potentialen direkt men det var spretigt"

Publicerad: 18 oktober 2017, 13:57

Foto: Vendela Kjerner

Med ett tydligare kunderbjudande, en enad organisation, ökad kostnadseffektivitet och ett större omnikanalsfokus visar Venue Retail Group det första positiva resultatet på fyra år. – För ett par år sedan var vi ett läckande skepp. Nu har vi kommit så långt att vi kan måla om skutan, säger vd Jonas Ottosson.


Ämnen i artikeln:

ModeLedarskapVenue Retail Group

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev