Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

Kunderna stannar – trots skandalen: ”Bara påverkats marginellt”

Publicerad: 19 oktober 2018, 07:46

Mathem har fått svidande kritik för sina hemleveranser. Nu berättar e-handlarens grundare och vd om effekterna. ”Försäljningen har bara påverkats marginellt”, säger Tomas Kull till Market.


Ämnen i artikeln:

LivsmedelMathemArbetsmiljö

Aftonbladets och Viafrees program ”200 sekunder” rapporterade förra torsdagen om matsnusk, dålig hantering av varor, bristande hygien och usla arbetsförhållanden hos Mathem.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LivsmedelMathemArbetsmiljö

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News