lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

I år vill han skapa extra tryck runt Retail Awards

Publicerad: 30 november 2016, 09:46

Foto: Mikael Sydner

Nu har Retail Awards 2017 kört igång på allvar. I dag är det premiär för den nya anmälnings- och galasajten och i dagarna distribueras den nya Retail Awards-tidningen. ”Vi vill skapa extra uppmärksamhet för tävlingen” säger projektledaren Thomas Karlsson.

Ämnen i artikeln:

HemelektronikMode

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se


Redan för en dryg månad sedan träffades de tolv jurygrupperna i Retail Awards och drog upp riktlinjerna för arbetet med att hitta de bästa finalisterna i respektive kategori.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev