Arbetsliv
I år vill han skapa extra tryck runt Retail Awards
Publicerad: 30 november 2016, 09:46
Foto: Mikael Sydner
Nu har Retail Awards 2017 kört igång på allvar. I dag är det premiär för den nya anmälnings- och galasajten och i dagarna distribueras den nya Retail Awards-tidningen. ”Vi vill skapa extra uppmärksamhet för tävlingen” säger projektledaren Thomas Karlsson.
Redan för en dryg månad sedan träffades de tolv jurygrupperna i Retail Awards och drog upp riktlinjerna för arbetet med att hitta de bästa finalisterna i respektive kategori.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.