Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

Hon ska vässa Lindex kundupplevelse: ”Mer än bara shopping”

Publicerad: 18 juni 2019, 08:44

Lindex vill skapa en mer enhetlig varumärkesupplevelse i alla kanaler. Därför tillsätter kedjan en kreativ chef och värvar Marie Paulsson som tidigare jobbat inom Monki och Björn Borg.


Ämnen i artikeln:

ModeLindexRekrytering

– Maries roll handlar om att vara en lyhörd kreativ coach för både sortiment och kommunikation och därigenom aktivt bidra i vår fortsatta utveckling av Lindex som starkt globalt modevarumärke,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeLindexRekrytering

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News