Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

Hon ska jaga nya inkomstkällor för Gina Tricot: ”Ser att denna del växer”

Publicerad: 18 september 2019, 12:17

Gina Tricot vill sätta ett större fokus på nya affärer. Den tidigare varumärkeschefen ska leda arbetet. ”Vi vill särskilja och prioritera”, säger Anna Appelqvist.


Ämnen i artikeln:

KläderLedarskapGina Tricot

Hitta nya affärsmöjligheter och se till att Gina Tricot fortsätter att vara innovativt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderLedarskapGina Tricot

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev