Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

Hon blir Gina Tricots nya marknadsdirektör: ”Befinner sig i en spännande förändringsresa”

Publicerad: 4 juni 2018, 09:36

Liza Manestam blir ny marknadsdirektör för Gina Tricot. Hon kommer närmast från motsvarande position hos den amerikanska glasögontillverkaren Marchon.


Ämnen i artikeln:

KläderLedarskapGina Tricot

– Gina Trico är ett unikt företag som befinner sig i en spännande förändringsresa mot den nya tidens handel. Jag ser fram emot att, tillsammans med mina nya kollegor, få

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderLedarskapGina Tricot

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev