Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

H&M-ledningen förstärks – ett team ska leda varumärket: ”Saker vi kunnat göra bättre”

Publicerad: 30 november 2017, 09:01

Efter att ha upptäckt interna brister. Nu stuvar H&M om i toppen av varumärket. Madeleine Persson, i dag chef för nya affärer, kliver in och bildar ett team med Fredrik Olsson.


Ämnen i artikeln:

ModeLedarskapH&M

2016 fick H&M, liksom övriga varumärken inom koncernen, en egen chef i form av Fredrik Olsson.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeLedarskapH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News