Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Arbetsliv

Förra tv-profilen ska lyfta Lidls kommunikation: ”Besitter unika kunskaper”

Publicerad: 15 september 2017, 09:13

Lidl ska förstärka kommunikationsarbetet. Förra tv-profilen Bella Goldman blir strategi- och kommunikationsdirektör för kedjan. ”Lidl utmanar på flera nivåer”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorLedarskapLidlKommunikation

På 1990-talet var hon ett känt ansikte i rutan. Hon jobbade på ZTV och TV4 och syntes i program som Svart eller vitt och Nyhetsmorgon.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News