tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Podcast

Klassiska varumärket gör oväntad comeback: ”De tar upp kampen med Desenio”

Publicerad: 24 oktober 2020, 06:00

I veckans avsnitt av Market Headlines: Interna missnöjet med Coop Sverige, sporthandelns svajiga form och folkkära butikskedjan gör comeback online.

Ämnen i artikeln:

OmorganisationCoopGallerixDagligvarorHeminredningSport och fritidVarumärken

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Libsyn är blockerad under “Visa våra partners”.

Andreas Heneborn, Mikael Sydner och Andreas Dyrberg Skog diskuterar veckans hetaste nyheter i detaljhandeln.

Du kan lyssna på avsnittet i spelaren ovan eller på Itunes.

Alla våra podcasts hittar du här.

Läs mer: Källor: Många tjänster berörs när Coop Sverige tvingas spara

Läs mer: Stenhård match i sporthandeln – här är branschens vinnare och förlorare

Läs mer: Här gör klassikern comeback: ”Ska nå 100 miljoner kronor på två år”

Redaktionen

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev