Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Podcast

Dubbla budskap om hållbarheten – från både kunder och butiker: ”Skillnad på attityd och agerande”

Publicerad: 14 januari 2022, 06:15

Hållbarhet lyfts fram som en av de hetaste trenderna 2022 – men hur viktigt är det för kunden? Finns det en marknad för begagnade Airpods? Vilka är de stora vinnarna i bygghandeln? Och vad händer med ”Arne på Posten” Andersson när han lämnar Posten? Dessa frågetecken försöker vi räta ut i veckans avsnitt av Market Headlines.

Ämnen i artikeln:

ByggMiljöDigitaliseringE-handel

 

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Libsyn är blockerad under “Visa våra partners”.

Isidor Beslic, Mikael Sydner och Andreas Dyrberg Skog avhandlar den senaste veckans hetaste nyheter i detaljhandeln.

Du kan lyssna på avsnittet i spelaren ovan eller på Podcaster och Spotify.

Alla våra podcasts hittar du här.

LÄS MER: 18 branschprofiler: Här är trenderna som förändrar detaljhandeln 2022

LÄS MER: Hållbarhet, vem bryr sig? – Unik studie visar kundernas verkliga drivkrafter 

LÄS MER: Kartläggning bolag för bolag: Tronskifte i bygghandeln – efter extrema tillväxtåret 

LÄS MER: Netonnet börjar hyra ut hemelektronik: ”Vi ser stor affärspotential över tid” 

LÄS MER: Arne kapar bandet till posten – här är e-handelsprofilens nya uppdrag

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev