torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Debatt

”Rätt organisation nödvändigt för bra kundupplevelser i alla kanaler”

Företag behöver ha rätt organisationsstruktur för att kunna leverera personalisering i stor skala i alla kanaler, det räcker inte bara med rätt teknik. Det är en stor utmaning för många nordiska företag – och en nödvändig ingrediens är stöd av företagsledningen. Det skriver Franck Attia, Nordenchef på Adobe.

Publicerad: 15 december 2022, 10:35

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Franck Attia, Nordenchef på Adobe.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnE-handel

Rätt omnikanal-strategi, med konsekventa kundupplevelser både online och offline, är en av de allra största utmaningarna för att fullt ut lyckas med personalisering i stor skala och i realtid. Det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnE-handel

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev