Debatt
”Rätt organisation nödvändigt för bra kundupplevelser i alla kanaler”
Företag behöver ha rätt organisationsstruktur för att kunna leverera personalisering i stor skala i alla kanaler, det räcker inte bara med rätt teknik. Det är en stor utmaning för många nordiska företag – och en nödvändig ingrediens är stöd av företagsledningen. Det skriver Franck Attia, Nordenchef på Adobe.
Publicerad: 15 december 2022, 10:35
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Franck Attia, Nordenchef på Adobe.
Rätt omnikanal-strategi, med konsekventa kundupplevelser både online och offline, är en av de allra största utmaningarna för att fullt ut lyckas med personalisering i stor skala och i realtid. Det
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.