Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Patrik Stoopendahl: Vad gör en e-handelschef egentligen?

Troligen är många av er som läser Market e-handelschefer eller jobbar med uppgifter kopplat till e-handel. Kanske har ni funderat på hur andra gör, som befinner sig i samma yrkesroll, och kanske har ni haft svårt att hitta information. Inte så konstigt, eftersom vi vet nästan ingenting om ert liv som e-handelsarbetare. Men det ska det bli ändring på nu.

Publicerad: 11 augusti 2022, 07:05

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Patrik Stoopendahl är industridoktorand inom digital handel på Högskolan i Borås, grundare av Shape Agency och fristående kolumnist på Market.se.

Foto: Getty


Ämnen i artikeln:

Market InsightsE-handel

I början på nästa år drar jag och tre forskarlagskollegor i gång ett forskningsprojekt ihop med en rad spännande företagspartners från detaljhandeln. Tillsammans ska vi kartlägga och på djupet utforska e-handelschefens

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Patrik Stoopendahl

redaktionen@market.se

Ämnen i artikeln:

Market InsightsE-handel

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev