lördag10 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Carin Fredlund: Sluta swiffra – börja vårda ditt varumärke

Alla varumärken vill vara starka, i brist därpå kända, men inget vill bli generiskt. Carin Fredlund ger råd om varumärkesvård i turbulenta tider – och varnar för farliga fallgropar.

Publicerad: 26 maj 2023, 12:13

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Att ta hand om sitt varumärke är svårt. Swiffer är ute på farlig mark, men kanske har de nu insett sitt eget bästa, skriver Carin Fredlund, journalist och analytiker inom varumärken och marknadskommunikation och fristående kolumnist på Market.se.

Foto: Youtube/Swiffer


Ämnen i artikeln:

Market InsightsIkeaH&MIcaVarumärken

Ett starkt, väl vårdat varumärke är den bästa grunden att stå på för att skapa tillväxt och lönsamhet. Det är också en försäkring för tuffa tider. Självklart kommer också ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Carin Fredlund

redaktionen@market.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev