Analys
Carin Fredlund: Sluta swiffra – börja vårda ditt varumärke
Alla varumärken vill vara starka, i brist därpå kända, men inget vill bli generiskt. Carin Fredlund ger råd om varumärkesvård i turbulenta tider – och varnar för farliga fallgropar.
Publicerad: 26 maj 2023, 12:13
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Att ta hand om sitt varumärke är svårt. Swiffer är ute på farlig mark, men kanske har de nu insett sitt eget bästa, skriver Carin Fredlund, journalist och analytiker inom varumärken och marknadskommunikation och fristående kolumnist på Market.se.
Foto: Youtube/Swiffer
Ett starkt, väl vårdat varumärke är den bästa grunden att stå på för att skapa tillväxt och lönsamhet. Det är också en försäkring för tuffa tider. Självklart kommer också ett
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Carin Fredlund