Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Julia Forsberg: Ska man ha en plats på framtidens sportmarknad gäller det att hitta en tydlig position nu

Sporthandeln hade ett urstarkt år i fjol och de flesta är eniga om att pandemin var en bidragande faktor. Nu återstår det att se om det starka intresset för sport och hälsa lever kvar. Och finns det verkligen plats för alla aktörer som har tagit sig in på marknaden?

Publicerad: 12 april 2022, 07:20

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidIntersportStadiumMarket Insights

Det är samstämmiga glädjerop från sporthandeln när 2021 års siffror summeras. Intersport, Stadium, Revolution Race, Fenix Outdoor och Haglöfs är bara några av aktörerna på listan som vittnar om en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Julia Forsberg

Reporter

julia.forsberg@bonniernews.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev