Analys
Anna Nordlander: Så kan vi rensa upp i recensionsträsket – och skapa en guldgruva
”Din åsikt är viktig för oss!” Som konsumenter dränks vi praktiskt taget i mejl som ber oss dela med oss av våra åsikter om vårt senaste köp. De allra flesta som säljer online förstår vikten av att få in rätt recensioner, men endast ett fåtal har förstått att det krävs ett extremt kundfokus för att lyckas med det.
Publicerad: 5 maj 2022, 07:37
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Anna Nordlander har varit aktiv i Amazon-världen sedan 2012, är medgrundare av konsultbyrån Amzello och fristående kolumnist på Market.se.
Min krönikör-kollega Urban Lindstedt skrev nyligen en krönika om lojalitet, där han bland annat lyfter fram Lykos kundtjänst och deras wow-peng som ett fint exempel på en riktigt kundcentrerad
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Anna Nordlander