Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Anna Nordlander: Så kan vi rensa upp i recensionsträsket – och skapa en guldgruva

”Din åsikt är viktig för oss!” Som konsumenter dränks vi praktiskt taget i mejl som ber oss dela med oss av våra åsikter om vårt senaste köp. De allra flesta som säljer online förstår vikten av att få in rätt recensioner, men endast ett fåtal har förstått att det krävs ett extremt kundfokus för att lyckas med det.

Publicerad: 5 maj 2022, 07:37

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Anna Nordlander har varit aktiv i Amazon-världen sedan 2012, är medgrundare av konsultbyrån Amzello och fristående kolumnist på Market.se.


Ämnen i artikeln:

Market InsightsKundomdömenE-handel

Min krönikör-kollega Urban Lindstedt skrev nyligen en krönika om lojalitet, där han bland annat lyfter fram Lykos kundtjänst och deras wow-peng som ett fint exempel på en riktigt kundcentrerad

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Anna Nordlander

redaktionen@market.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev