tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Patrik Stoopendahl: Lyko och Klarna – vem vill kundresa i era superappar?

Klarna och Lyko är två strålande stjärnor på den svenska e-handelshimlen, och på varsitt håll utvecklar de framtidens kundupplevelse i form av superappar. Men jag undrar, vem kommer kundresa i en superapp, och varför?

Publicerad: 9 december 2022, 08:49

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Patrik Stoopendahl är industridoktorand inom digital handel på Högskolan i Borås, grundare av Shape Agency och fristående kolumnist på Market.se.


Ämnen i artikeln:

Market InsightsKundbeteendeDigitalisering

Vad är en superapp? Enkelt är en superapp en plattform i vilken en kund erbjuds flera tjänster, och i vilken betalning kan ske. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Patrik Stoopendahl

redaktionen@market.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev