Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Anna Nordlander: I år får Sverige en ny sommartradition – och den kommer att göra avtryck direkt

Amazon Prime Day har överträffat alla förväntningar sedan starten 2015. I år är det premiär i Sverige. Trots att Amazon Prime inte funnits länge i landet så finns det all anledning för svenska aktörer att noga följa jättekampanjen.

Publicerad: 22 juni 2022, 19:24

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Anna Nordlander har varit aktiv i Amazon-världen sedan 2012, är medgrundare av konsultbyrån Amzello och fristående kolumnist på Market.se.

Foto: Pressbild


Ämnen i artikeln:

Market InsightsAmazonKampanjerE-handel

I mitten av juni gick Amazon ut med datumet för sommarens stora shoppingfest, Prime Day, som genomförs 12-13 juli och för första gången även här i Sverige. Prime Day är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Anna Nordlander

redaktionen@market.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev