Analys
Carin Fredlund: Här är den nakna sanningen – om framgångsrik reklam
Många företagsledare och marknadsförare är bergsäkert övertygade om vilken typ av marknadsföring som ger bäst effekt. Tyvärr har de ofta fel. Carin Fredlund reder ut missförstånden och berättar vilken approach som bevisligen leder till högre lönsamhet och ökade markandsandelar.
Publicerad: 10 februari 2023, 13:17
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Dove skrev reklamhistoria med kampanjen ”Real Beauty”.
Foto: Pressbild
Ämnen i artikeln:
Market InsightsEn mycket stor del av dina kunder är inte ”på marknaden” i dag. De allra flesta faktiskt. De planerar inte att köpa något i din kategori just nu. Än mindre just
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Carin Fredlund
Ämnen i artikeln:
Market Insights