Analys
Urban Lindstedt: Glöm inte de framgångsrika varuhusen – du behöver inte uppfinna hjulet på nytt
De senaste åren har det varit ett stort fokus på marknadsplatser och direct to consumer-varumärken i e-handelskretsar. Lite orättvist har onlinevaruhusen, som representerar många av våra mest framgångsrika e-handlare, hamnat i skymundan.
Publicerad: 28 december 2022, 12:10
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Urban Lindstedt är journalist, författare, föreläsare, e-handelsexpert och fristående kolumnist på Market.se.
Foto: Getty
Traditionella detaljhandelskedjor kan fortfarande inspireras av alla tre typerna av aktörer i sin strävan att tillfredsställa allt kräsnare kunder på en tuffare marknad. Hjulet finns där – det är bara
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Urban Lindstedt