tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Urban Lindstedt: Glöm inte de framgångsrika varuhusen – du behöver inte uppfinna hjulet på nytt

De senaste åren har det varit ett stort fokus på marknadsplatser och direct to consumer-varumärken i e-handelskretsar. Lite orättvist har onlinevaruhusen, som representerar många av våra mest framgångsrika e-handlare, hamnat i skymundan.

Publicerad: 28 december 2022, 12:10

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Urban Lindstedt är journalist, författare, föreläsare, e-handelsexpert och fristående kolumnist på Market.se.

Foto: Getty


Ämnen i artikeln:

Market InsightsAmazonRevolution RaceDesenioBooztAdlibrisElgigantenE-handel

Traditionella detaljhandelskedjor kan fortfarande inspireras av alla tre typerna av aktörer i sin strävan att tillfredsställa allt kräsnare kunder på en tuffare marknad. Hjulet finns där – det är bara

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Urban Lindstedt

redaktionen@market.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev