Analys
Patrik Stoopendahl: Ett avgörande ord – som visar att Rizzo förstår kunden
Rizzo har kantats av krisrubriker de senaste åren, men nu är kedjan något viktigt på spåren. Den slutsatsen drar Patrik Stoopendahl efter en Market-intervju med vd Helena Morland – där hon med ett avgörande ordval avslöjar att hon besitter en djup förståelse för den moderna kundresan.
Publicerad: 30 juni 2023, 11:55
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Rizzo och vd Helena Morland är något på spåren, skriver Patrik Stoopendahl, industridoktorand inom digital handel på Högskolan i Borås, grundare av Shape Agency och fristående kolumnist på Market.se.
Foto: Pressbild
I en artikel på market.se går det att läsa en intervju med nya vd:n Helena Morland. Mot slutet av intervjun ställs frågan on hur bolaget planerar att satsa på
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.
Patrik Stoopendahl