måndag25 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Patrik Stoopendahl: Ett avgörande ord – som visar att Rizzo förstår kunden

Rizzo har kantats av krisrubriker de senaste åren, men nu är kedjan något viktigt på spåren. Den slutsatsen drar Patrik Stoopendahl efter en Market-intervju med vd Helena Morland – där hon med ett avgörande ordval avslöjar att hon besitter en djup förståelse för den moderna kundresan.

Publicerad: 30 juni 2023, 11:55

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Rizzo och vd Helena Morland är något på spåren, skriver Patrik Stoopendahl, industridoktorand inom digital handel på Högskolan i Borås, grundare av Shape Agency och fristående kolumnist på Market.se.

Foto: Pressbild


Ämnen i artikeln:

Market InsightsRizzo GroupE-handelKundbeteende

I en artikel på market.se går det att läsa en intervju med nya vd:n Helena Morland. Mot slutet av intervjun ställs frågan on hur bolaget planerar att satsa på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Patrik Stoopendahl

redaktionen@market.se

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev