Få hela storyn
Starta din prenumeration
Analys
Döden måste alla människor förhålla sig till. Döden finns för att vi ska göra något meningsfullt med våra liv oavsett om vi tror på ett liv efter döden eller inte. Kanske borde vi ha samma förhållande till detaljhandelsdöden. En ångestladdad påminnelse om att göra något meningsfullt.
Publicerad: 28 april 2022, 08:05
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Urban Lindstedt är journalist, författare, föreläsare, e-handelsexpert och fristående kolumnist på Market.se.
Foto: Getty
Osäkerheterna på marknaden är stora just nu med storkrig i Europa, ökad inflation, störda leveranskedjor och en okänd väg ut ur en pandemi. Det är inte bara fysiska butiker som
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Urban Lindstedt